vänner och kärlek

jag förstår inte erat problem, varför ni valde att göra som ni gjorde. hade det vart svårt att höra av er? Många säger att jag ska strunta i det men det är så svårt, för jag trivs så otroligt bra med er och jag känner mig så hemma med er. Jag vet inte om jag är mest ledsen eller mest arg på er, jag satt faktist hemma en hel jävla dag för att vänta på att ni skulle höra av er. Jag hoppas ni har en väldigt bra förklaring varför ni gjorde så där, för det är inte första gången det händer.

igår köpte jag en present till daniel i efterskott, ett transformers risk. Vi har inte hunnit spela riktigt än utan mest kollat lite och försökt lära oss reglerna. Daniel har vart hos Jens hela helgen så det har vart lite tomt men nu är han hemma igen och det känns så otroligt skönt. Man tror inte att man kan bli så glad som man blir när den personen man älskar kommer hem, jag hade typ 1000 fjärilar i magen när jag såg honom kliva in hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback