skolan och helgen

Mötet i fredags gick super bra, jag ska fixa en sjukskrivning till dom veckor som är kvar i skolan, och då får jag fortfarande vara inskriven och får studiebidraget, sen har jag sökt till IV i Skultuna och hoppas på att få komma in där och läsa upp lite betyg. Alltså jag kommer hoppa av skolan till sommaren, men behöver inte gå i skolan alls nu. Efter IV hade jag tänkt att kanske ta en yrkesutbildning innom personlig assistent eller kallslkänka, jag vet inte riktigt än men har som sagt ett år på mig att bestämma mig.

 Helgen som vart nu började bra men slutade att jag blev så sjukt jävla besviken på vissa personer, och ni vet vilka ni är, och jag är så glad på den personen som orkade prata med mig mitt i natten när jag var så himla ledsen. Tack du vet att jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback