Skola

Nu har jag bestämt mig, jag ska börja IV till hösten och hoppa av media.
Jag trivs inte riktigt på media jag har underbara vänner där men jag trivs bara inte. Jag väljer också att gå IV bara för att jag ska få en chans att må bättre och sen efter IV välja att plugga till personlig assistent eller något inom vården, tror jag passar där bättre.
Foto kommer alltid vara ett stort intresse men jag väljer att ha det bara som en hobby istället, det kommer bli sjukt tungt att lämna media med alla underbara vänner och alla toksköna lärare, men jag tror det är det rätta för mig att göra det.
Jag kommer att börja IV med Sara och det ska bli underbart att få vara med henne igen och jag hoppas vi kommer hitta tillbaka den vänskap vi en gång hade, jag älskar dig min lilla fis!

 Det känns tungt, men endå som en befrielse.

Kommer sakna er: Malle, My, Linnea och Madelene <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback