helgen

ja vad ska man skriva? det händer inte så jävla mycket i mitt liv om man säger så.
På fredag så ska jag förmodligen åka på stan med Sara och försöka hitta ett par skor, ett snyggt linne och så behöver jag en ny klänning också.

På lördag ska jag åter igen vara med Sara :P men då ska vi hem till hennes pappa på eftermiddagen och grilla och ha det skönt, det ska bli så roligt att träffa Peter och Monika igen det var ett par år sen man såg dom. Underbarare människor får man nog leta länge efter.
Men på förmiddagen så ska vi ner på vårmarknaden som är nere på Messingen och kolla om man hittar något skoj.

På söndag så händer det nog inte så mycket skulle jag tro, spela lite Xbox eller något.

En helg med massa roligheter,
Idag ska jag bara vara hemma och slöa och kanske träffa grannen, vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback