med ett hjärta som gör ont.

Det känns som jag har förlorat min bästa vän, du kan inte ens kolla mig i ögonen längre, du pratar inte ens med mig längre. Du är sur och fräsig hela tiden! och vet du det gör ont! det gör så in i helvete ont!! jag vet inte vad jag ska göra/säga för att du ska fatta hur illa han behandlar dig, varge gång jag ser dig så känns det som mitt hjärta ska sprängas. Jag vill bara krama om dig och säga att jag älskar dig och att jag alltid kommer stå bakom dig och ta emot dig om du faller. jag finns här för dig, och jag lämnar aldrig dig. jag hoppas att du snart inser vad som händer, för du är inte samma person längre.

Jag ÄLSKAR dig syster!


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Jättebra skrivet! Tycker så synd om dom som blir mobbade. Det är nog de värsta med att vara annorlunda i tonåren.. :c



hoppas de löser sig med din bästa vän :)

Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Jo tack, jag märker det, haha. :p Fattar nada! Men det ska väl lösa sig. :)

2008-09-10 @ 18:40:40
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback