Tvättstuga

Jag och mamma håller på med tvättstugan just nu och det är väl det tråkigaste som finns att tvätta, idag blir en slappa dag, jag och daniel ska ta ett varsitt glas vin senare ikväll och bara mysa framför en film tror jag. Det är inte många dagar kvar tills skolan börjar heller, jag är taggad med endå inte. Just nu känns det som att jag bara vill tbx tyill skolan och bara plugga så ut i norden så jag blir klar med allt. vi har uppropet på en fredag!? för sjutton varför på en fredag? jaja det blir nog bra iaf.
 

jag är så dugen på att få redigera lite bilder så har ni några bilder som ni vill ska fixas kasta iväg en komentar eller något.


Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Ja den var skitbra, Batman!! Jag älskar den. ^^ Tack för bilderna btw, dom blev bra! :D

Postat av: Linn

Sv: Det hoppas jag VERKLIGEN att du kommer få uppleva. & det kommer du, den dagen man mognat & ser förbi all perfektion, för den finns ändå inte någonstans. Kramen

2008-08-10 @ 22:10:48
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback